25 februari 2012

Nicole by OPI - Spring Romance / Top Coat Plus


Ik heb laatst bij de Douglas dit mooie lakje met hartjes gekocht. Ik heb er €11,95 voor betaald, en  kreeg er een gratis Nicole Top Coat Plus bij! Ook kreeg ik nog wat gratis samples, waaronder een sample van de nieuwe parfum van Justin Bieber (ruikt echt lekker).


 

Er zit 15 ml in de flesjes, een behoorlijke hoeveelheid. Bij de Douglas hadden ze nog veel meer flesjes van Nicole by OPI, echt hele mooie kleuren zaten erbij. Andere kleuren hartjes, maar ook glitterkleuren en crèmelakjes.


Nicole by OPI heeft samen met Justin Bieber deze nagellak collectie 'The one less lonely girl'uitgebracht. Als je zo'n lakje koopt, steun je daarmee Pencils of Promise. Dat is een organisatie die scholen bouwt in arme landen. Dus je steunt ook nog een goed doel als je deze nagellak koopt.



Op de dop staat 'New perfect strong brush'. Het kwastje is heel fijn, kort en breed waardoor je sneller je nagels kan lakken. Lijkt een beetje op de kwastjes van de nieuwe Catrice flesjes, alleen bij OPI zijn ze wel heel fijn, en kun je netjes lakken.


Deze foto is in kunstlicht gemaakt, de rest in daglicht. Hier kan je heel mooi de kleuren van de hartjes zien, die veranderen in het licht.



Ik heb eerst twee laagjes van Catrice - The Pinky and the Brains aangebracht. Daarover heb ik eerst een laagje van Nicole - Spring Romance gedaan, zonder hartjes, want die kwamen niet goed mee op de nagel. Toen heb ik een stokje gebruikt om hartjes van het kwastje af te halen, en op de nagel te  plaatsen. Voordeel was dat ik ze zo goed kon verdelen over de nagel.


De hartjes zakken soms wel een beetje naar de bodem van het flesje. Dan kun je moeilijker de hartjes op de nagel krijgen. Maar er zitten twee metalen bolletjes in, die ervoor zorgen dat de hartjes beter door het flesje verdeeld worden.

De Nicole topcoat heeft een dunne substantie, maar niet te dun. Daardoor is het erg makkelijk lakken. Maar de droogtijd is niet heel snel, dus breng ik eroverheen nog weer een sneldrogende topcoat. Na twee dagen gingen sommige hartjes loslaten, wat wel jammer was. Ik weet alleen niet of het door de nagellak kwam of door de topcoat, omdat ik alles over elkaar heen heb aangebracht.

Je kan de hartjes ook bijvoorbeeld over een zwarte lak aanbrengen, dan zie je de vorm van de hartjes beter. Het is niet echt een goedkope nagellak, maar het is dubbel en dwars het geld waard!

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...