5 februari 2012

Shoplog 4-2-12


Hoihoi! Ik ben gister even de stad in geweest. Ik vond het wel eens weer tijd om mijn nagellak collectie uit te bereiden hihi. Ik wil jullie even laten zien wat ik heb gekocht.



Als eerst twee nagellakjes bij het Kruidvat gekocht. Ik wilde al een tijdje Essence - Irreplaceble, maar overal waar ik keek was hij uitverkocht. Nu heb ik hem dan toch eindelijk. Uit de kortingsbak heb ik het bruine lakje Johannesburg van W.I.C by Herome gekocht voor €5,00. Normaal was deze volgens mij €6,95. Ik had eigenlijk gedacht dat er bij Essence en Catrice ook kortingen waren, aangezien het assortiment wordt vernieuwd. Maar dat was bij deze Kruidvat (nog) niet het geval.

Dan ben ik nog even naar Action geweest. Op internet zie ik steeds meer de nagellak van MAX Nails voorbij komen. Ik heb al één lakje van MAX, en was wel benieuwd naar andere kleuren. Aangezien deze nagellak maar €0,45 kost heb ik er twee van meegenomen. De roze lak met glittertjes heet Pink Daimonds, en de andere is een transparante top coat. Ben benieuwd naar de kwaliteit!


Dan als laatst heb ik de handcrème van Atrix gekocht. Mijn vorige tube is bijna op, en ik vind dit gewoon een fijne handcrème dus heb ik hem maar weer gekocht! Hier is al een review van. 

Nou dit waren mijn aankoopjes. Niet zo veel, maar vond het toch leuk om dit met jullie te delen. Reviews van de nagellak komt nog!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...