7 februari 2012

W.I.C by Hêrome - Johannesburg


Als ik in de winkel ben sta ik vaak even voor het schap van W.I.C (World Inspired Colors) van Hêrome. Maar nooit nam ik een kleurtje mee, omdat ze zo veel verschillende kleuren hebben dat ik gewoon niet meer kan kiezen! Nu zag ik dit lakje, W.I.C - Johannesburg (72) in de uitverkoopbakken van de Kruitvat liggen. Dit was mijn kans, en omdat ik nog helemaal geen bruine kleur in mijn stash heb, heb ik voor deze lak gekozen. 
Normaal kost hij €6,95, maar ik heb hem met korting voor €5,- gekocht.

In zonlicht

Ik vind het een heel leuk flesje, mooi lang en dun. Er zit 7 ml in het flesje, wat je kan vergelijken met Gosh nagellak waar 8 ml in zit. De kleur is bruin, zonder glitters ofzo, een crèmelakje dus. Mij deed de kleur een beetje denken aan chocolademelk haha.


Het kwastje is best wel breed, wat makkelijk lakken is. Wel vond ik dat de nagellak dik aanbrengt. Na een laagje dekt die net niet helemaal, dus heb ik twee laagjes aangebracht.

Ik vind het een heel mooi aarde lakje, echt een rustige tint. Normaal ben ik meer van de felle kleuren, maar dit is een keer wat anders. De kwaliteit van deze lak is echt goed, want deze swatches zijn gemaakt nadat ik de nagellak al 5 dagen heb  gedragen. Nog steeds zit het er perfect op!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...