16 maart 2012

Essence Nail Colour 3 - Boys are back in town


Zoals beloofd een review en swatches van 05 Boys are back in town. Samen met 01 Midnight date kocht ik deze voor €2,79 bij het Kruidvat.




Ik heb eerst twee laagjes van Boys are back in town aangebracht. Dit is een paars/grijze kleur. Op de foto's lijkt het grijs, maar in het echt neigt het toch meer naar paars. Vooral als je de glitterlak ook hebt aangebracht.


Deze foto's zijn genomen in daglicht. Ik heb één laagje van It's just a little crush over Boys are back in town aangebracht. 



En deze foto's zijn genomen in zonlicht, zo zie je de glinstering goed. De glitters zijn paars en roze, en voegen echt wat toe aan de basislak. Echt een bijzondere en mooie combinatie.

Deze lakjes hebben ook weer een fijn kwastje, hetzelfde als de andere duo. Een redelijk dun kwastje wat makkelijk lakt.

Ik vind deze combinatie leuker dan die van 05 Midnight date, omdat deze in mijn ogen toch iets specialer is. :)

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...