14 maart 2012

Essence Nail Colour 3 - Midnight date


Jullie hebben vast al gehoord van de Essence Nail Colour 3 nagellak. De duo's bestaan uit een dekkende basislak en een sheer effectlak. Een paar dagen terug kocht in bij de Kruitvat deze, 01 Midnight date, samen met 05 Boys are back in town. Een nagellakduo kost €2,79 en is te koop bij het Kruidvat.


De basislak van de duo heet Midnight date (vernoemd naar de duo zelf). Beide kanten hebben een inhoud van 4 ml. 


Midnight date is een diepblauw shimmerlakje. Ik heb één redelijk dik laagje aangebracht. In het flesje zie je nog iets van een paarse en groene gloed, maar daar zie je op de nagels (helaas) niets meer van. Beide lakken drogen trouwens best snel!


De andere kant van de duo heet City that never sleeps. Het heeft een paarse doorzichtige basis met daarin blauw/groene flakies die veranderen van kleur door het licht.


Hier heb ik de effectlak over de basislak aangebracht. Ik vind het een erg leuke combinatie, maar ik vind Midnight date (zonder effect) ook al heel mooi!

De kwastjes van beide lakken zijn heel fijn, niet te dun en niet te dik. Het lakt makkelijk, maar pas op dat je het dunne flesje niet omstoot.

Ik vind de blauwe lak erg lijken op Catrice- Blue my mind en de flakies lijken op Golden Rose scale effect 04. Alleen ik denk dat Blue my mind nog iets donkerder is dan Midnight date, en Golden Rose scale effect 04 heeft meer dekkende flakies als City that never sleeps. HIER een link naar een oud artikel van deze combinatie.

Al met al vind ik deze duo heel mooi, de kleuren passen goed bij elkaar. De flakies zijn een leuke toevoeging, maar de blauwe kleur alleen ga ik denk ik ook gewoon dragen. Flakies zonder basislak zou ik niet doen, dat valt bijna niet op. Jullie kunnen nog een review verwachten van 05 Boys are back in town.

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...