1 maart 2012

MAX Nails - Pink Diamonds / Top coat


Dit lakje van MAX Nails hebben jullie al voorbij zien komen in mijn shoplog van een tijdje terug. Ondertussen had ik nog veel nieuwe lakjes gekocht, die ik ook graag wilde dragen en reviewen. Daardoor kwam ik maar steeds niet aan toe om deze te swatchen, maar nu is het tijd voor Max Nails  in de kleur Pink Diamonds. Op het flesje staat 'Pink Daimonds', maar dat staat zo dom, dus noem ik het lakje gewoon Pink Diamonds. 



Ik heb Pink Diamonds samen met een transparante top coat gekocht. Per stuk voor €0,45 bij de Action. Geen geld toch?! Daarvoor kon ik ze niet laten liggen. 


In de zon zijn de mooie gouden glittertjes goed te zien. Helaas heb ik geen swatches van mijn nagels in zonlicht, want deze foto heb ik al eerder gemaakt. De zon wilde daarna niet meer tevoorschijn komen! :(




 Ik heb twee laagjes aangebracht, en daarmee dekt de lak net niet helemaal. Voor een optimale dekking heb je sowieso drie laagjes nodig. De lak droogt daarin tegen heel snel, dus ik vind het daarom niet zo erg om meerdere laagjes aan te brengen. Ook heeft de nagellak een fijn kwastje en een redelijk dunne substantie.

De kleur is zacht lichtroze met een orangje ondertoon, een koraalkleurtje! De gouden glitters zie je nog subtiel, maar vallen niet heel erg op in gewoon daglicht.

De topcoat vind ik niet fijn, deze is te waterig, waardoor het langs de nagels gaat zitten. Ook droogt hij niet zo snel op. Dat is jammer! Wel zou ik deze goed kunnen gebruiken bij nail art.

Al met al vind ik MAX nails een goede kwaliteit hebben voor de prijs die je ervoor betaald. Als er nog meer leuke kleurtjes te vinden zijn, ga ik zeker nog meer kopen!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...