10 maart 2012

Oriflame - Passion Red


Kennen jullie het merk Oriflame? Ik had er een half jaar geleden nog nooit van gehoord. Oriflame is een cosmeticamerk uit Zweden. Ik ben twee keer naar een Oriflame party geweest. Dat is een soort Tupperware party, alleen dan voor cosmetica. Bij mij was het beide keren zo, dat er een vrouw van Oriflame kwam vertellen over de producten die ze verkochten. We haddden de eerste keer het thema huidverzorging, de tweede keer nagelverzorging. Daarbij mochten we de producten uittesten, en ik testte deze nagellak uit. Na afloop van de avond kon je producten kopen, en heb ik deze nagellak besteld. Oriflame heeft ook een site, waar je alle producten kan kopen. Je hoeft dus niet perse naar zo'n Oriflame party, maar het is wel hardstikke leuk en ook nog gratis!



Op de foto's draag ik twee laagjes, daarmee dekt de nagellak goed. Daaroverheen heb ik nog een laagje sneldrogende topcoat aangebracht. Het is een donkerrode kleur, nog donkerder dan de kleur in het flesje. De nagellak heet Passion Red, en de code wat erbij hoort is 20790. Deze nagellak komt uit de Oriflame Pure Colour Nail Polish lijn.


Deze foto is genomen in de schaduw, zoals je ziet is de kleur hier heel donker maar komt wel goed overheen met hoe de kleur in werkelijkheid is. Soms lijkt het wel een beetje bruinachtig.


Deze foto is in de zon genomen. Door de zon lijkt de kleur veel lichter dan als je het in daglicht bekijkt.


Op deze foto zie je de hoogglans heel mooi! Je ziet zelfs in de weerspiegeling mijn camera.


Er zit 8 ml in het flesje, wat een redelijke hoeveelheid is.
Ik vind het flesje niet zo mooi, de dop is nog groter dan het flesje zelf. Het oogt een beetje goedkoop, onder andere door de sticker waar het merk op staat.

Het kwastje is kort en redelijk dun. Het lakt niet heel fijn, want het is moeilijk om de nagellak gelijkmatig verdelen over de nagel. Maar de nagellak droogt snel, wat wel weer prettig is. 

HIER een linkje van de nagellak in de webshop van Oriflame. Ik heb de nagellak voor €7,95 gekocht, maar nu is die op de site te koop voor €4,50. Ik vind het een hele mooie kleur, lekker donker wat goed afsteekt tegen mijn huidskleur. De nagellak heeft een hoogglans, wat echt goed te merken is vergeleken met andere cr√®melakjes. Ook blijft de nagellak lang zitten, ik heb het nu 4 dagen op mijn nagels zonder te chippen. Ondanks dat het moeilijk lakt, is het resultaat wel heel mooi en kan ik deze nagellak zeker aanraden!

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...