2 april 2012

Catrice Million Styles Effect topcoats C06 & C07


Ten eerste wil ik jullie even mijn excuses aanbieden dat ik zo lang niet wat van me heb laten horen. Ik heb het best wel druk gehad, en nog steeds eigenlijk. Mijn toetsweek komt eraan, waar ik veel voor moet leren helaas. Ik kom zeker terug, maar de komende tijd dus even wat minder updates.

Vandaag een dubbel review en swatches van twee lakjes uit de Million Styles collectie van Catrice. Op bovenstaande foto kun je links C06 Godfather of pearl zien, en rechts C07 Holo Qué Tal?!. Beide zijn het duocrome glitter topcoats.



We beginnen met Holo Qué Tal. Als basis heb ik een zwarte lak gebruikt. Daarover heen één laagjes van de effect topcoat. Ik heb gekozen voor één laagje, omdat je dan nog iets meer diepte in de nagellak ziet. Maar twee laagjes is ook mooi, dan zie je nog meer glitters. Het is duocrome lak met paars en blauwe glitters. Ook zit er een klein beetje roze in.



 

Dit is Godfather of Pearl, waar ik zelf heel benieuwd naar was. Ik heb voor de swatches twee laagjes aangebracht. Hierdoor zie je de zwarte basislaag bijna niet meer. De kleur bestaat vooral uit blauwe glitters. Maar er zitten ook zilvere glitters in, en als je schuin op de nagels kijkt zie je paars. Dit komt helaas niet helemaal tot zijn recht op de foto's. 


 

Ik vind beide lakjes echt heel mooi, en je kunt ze eindeloos combineren met verschillende kleuren als basis. 

De kwastjes zijn hetzelfde als de andere nieuwe Catrice lakjes, en ik begin er steeds meer aan te wennen! De substantie is fijn en droogtijd is redelijk snel. Ook blijft de nagellak lang op mijn nagels zitten.

De prijs van de effect topcoats is €2,99, en ze zijn te koop bij het Kruidvat. Ze zijn tijdelijk verkrijgbaar, dus wees er snel bij!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...